onsdag 28. oktober 2009

Nattavenning dag 3.

Jepp, da var det allerede dag 3 av terroren mot lillebror :) hehe..
Han sov fra 19-05 i et strekk!!!!!!! fikk melk kl 5 fordi mor orket ikke bysse og kose han i søvn igjen, så da sovnet han med en gang og sov til 7.15! Man kan da kalle det en god natt vel?!

Han er så mye mer blid og kosete om dagen, nå som han endelig sover bedre både natt og dag! Da er det mye lettere for meg å være mamma og få tid til andre ting også! Deilig å kunne endelig være litt mer uthvilt enn vanlig og endelig ha litt mer overskudd kjenner jeg.. Og veldig deilig at mannen begynner å bli frisk *hurra*

Men nå kjenner jeg at jeg begynner å bli en smule frustrert over skolesituasjonen min jeg.. Uff.. Ikke vondt ment mot de som mennesker, men de er en gjeng med surrehuer!!! Ikke klarer de å avtale møter for å diskutere en oppgave, ikke klarer de å gi meg noen svar på det jeg lurer på om oppgaven og ikke svarer de på mail heller! Kjenner meg skikkelig velkommen i denne gruppa her ja! Mon tro om det er noe muligheter for å bytte? Har ihvertfall sendt en litt fortvilet mail til kontaktlærer, så får vi se hvordan det går videre! Uansett må jeg gjøre ferdig min egen oppgave og også får den gruppeoppgaven komme om litt.

Idag er det babysvømming med lillebror :) Ukas høydepunkt for han tror jeg! Han storkoser seg jo og idag skal mannen være med så vi får noen bilder også :) Gleder meg til det jeg!
Lurer på hva mer denne dagen bringer?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar