torsdag 8. oktober 2009

Flinke meg :)

En grei natt kan man vel kalle denne natten (tror jeg)?
Han var våken bare et par ganger frem til 22.30, da ville han ha litt oppmerksomhet. Men han ble bare "oversett" litt og etter et par ganger inn til han ble det jammen meg stille.. Men gikk mor og la seg da? Nei.... (lurer litt på hvorfor jeg ikke gjorde det jeg) Våken igjen i 1 tiden, men et par smokkedytt og litt vann gjorde susen. Først i 5 tiden fikk han mat (!!!!) og da hadde han ikke spist siden 19 ca. våken igjen 6.30-bæsj, skifte bleie og jammen sovnet han igjen (!!!), klar for morgen 7.30 :)
Storesøster våknet 8.30 og var meget fornøyd over at hun hadde sovet en lenge.. hihi.. (hun sov fra 20-08.30 uten å måtte opp å tisse)

Leveringen i barnehagen idag var et lite mareritt... Hun vil ikke at jeg skal gå *sukk*, men det årner seg vel etter hvert tenker jeg. Idag var det ihvertfall en voksen som tok henne imot, det var det ikke igår og da tok det en evighet å få henne levert..

Så tilbake til overskriften - flinke meg :) Jeg har igjen vært å trent! 2 gang denne uka her gitt, begynner å bli flink må skjønne. Nå skal jeg ha vekk de siste 4-5 kiloene som plager meg og da må jeg trene (og ikke spise sjokolade), så nå er det innstramming på godis og mer trening som er fokus! Så får vi se hvordan det går (sitter å kjenner på hvor lyst jeg har på noe godt nå)
Også har jeg vært flink for jeg har ryddet og vasket her før jeg satt meg ned igår og vasket masse tøy som jeg nå har brettet sammen (så da ser ikke stua ut..)

Imorgen tenkte jeg at jeg skulle gjennomføre den første turen av ialt 5 til den første tverrfaglige oppgaven min på skolen. Er greit å bare bli ferdig med den nå kjenner jeg selvom det enda er 9 uker til levering, men av erfaring går de ukene veeeeeldig fort!

Ingen planer for dagen, må handle litt og sitter å teller litt på knappene om jeg skal gå å hente i barnehagen idag, men det tror jeg nesten denne luren til lillebror bestemmer nå. Om han våkner snart kan vi gå om han drar til med en langlur kjører jeg. dermed basta! Også har jeg lyst til å scrappe idag også! Men må nok skrive bittelitt på oppgaven ang turen imorgen før jeg setter meg ned med det :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar