søndag 25. oktober 2009

En slapp søndag etter en travel helg :)

En travel helg avsluttes nå med en skikkelig slapp søndag med hjemme kos og venninnebesøk til snuppa!

Fredag pakket vi alle mann inn i bilen og dro avgårde retning sverige. Hentet henger hos pappa og så rett ned for å handle. Formen til mannen var skikkelig dårlig så da ble det bare å hoppe inn på senteret og handle fort sånn at dagen ikke ble så lang og vi skulle rekke å hente en sofa i Mysen i 2 tiden.
Kjøpte masse kjøtt og godis (til storesøsters store glede) og en haug med middagsglass til lillebror, det brukes mye av det her i heimen.
Så bar det innom Mysen og lempe en sofa opp på hengeren og hjem igjen!

Sofaen er superfin. lite brukt og har kun noen få bruksriper etter knapper eller liknende. Og den passer kjempefint i den fine kjellerstua vår :) Gleder meg til å ta den i bruk! Nå må jeg bare se å komme igang med nedvaskingen og skru opp det som skal opp! Får ta det innimellom skolearbeidet tenker jeg!

Igår fikk jeg endelig gjort unna handel uten barn, svigermor og svigerfar kom innom og passet unger og mann mens jeg fikk stikke unna en tur, det tror jeg er første gang på over en uke jeg har vært ute uten at jeg har hatt med meg noen barn! Digg..
Også dro vi i bursdag/konfimasjonsfest til min fetter. Han er ikke konfirmert, men har hatt en fest for bare farssiden (ble ikke bedt vi) og nå skulle det tas igjen. Koldtbord og kaker og koselig for begge ungene, de var jo englebarn! Lillebror kosa seg supermye med all maten og oppmerksomheten. Storesøster fikk noen å leke med og kosa seg med all oppmerksomheten hun også. Hun avtalte med Oldemor at de skulle på hytta neste helg :) Så søte da!

Nettene har vært helt ok og han har ikke vært supermye våken. Litt mellom 2 og 3 igår natt og ikke før 5 (eller 4 ny tid) inatt og sovet til mellom 7 og 7.30 :) Storesøster har vært oppe litt lenger på kvelden og sovet tilsvarende på morgenen!

Mannen er på bedringens vei sakte men sikkert. Han har ikke vondt lenger men en forkjølelse oppå denne galleblærebetennelsen har satt sine spor på kroppen.. Han er sliten og orker lite men orker stadig mer mat da i allefall og da kommer nok formen etterhvert!

Imorgen skal jeg møte gruppa mi på skolen og begynne med oppgaven, så jeg har sittet å vært flink student i helgen! Lest og skrevet endel notater så er vel litt forberedt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar