onsdag 14. oktober 2009

Trøtt som ei strømpe

Ja, hvor trøtt er egentlig en strømpe?
Jeg er ihvertfall veldig trøtt etter 2 skikkelig drittnetter her i heimen, og det er stadig lillebror som har lakenskrekk! Usj, så kjedelig det er å ikke være uthvilt, jeg lengter etter en hel natts søvn eller bare soooove *zzzzz*

Han har forresten pådratt seg en skikkelig forkjølelse i tillegg, så forrige natta var nok dårlig på grunn av dette, han hoster, har mye snørr og sliter med å puste gjennom nesa - og da er det ikke lett å sutte på smokken!

Her sitter jeg med fyr på peisen og nyter en ryddig og ikke minst flott stue :) Er så fornøyd for endelig er det ommøblert her!!!! Pappa var innom her igår og hjalp mannen med å legge opp ny tv kontakt sånn at tvn kunne flyttes. Har ikke sett så mye av gulvet her siden jeg lakket det før vi flytta inn jeg :) Mangler littegrann finpuss før det er helt helt perfekt, men det er bare barnemat i forhold til hva som skulle gjøres! Litt flekking på veggen etter braketten til tv (mange små hull), litt rydding og noe som skal bort. SÅ er det bare å få opp mer bilder og ei hylle over sofaen!

Tannlegen var jeg hos igår også, fysj det kommer til å bli dyrt gitt! Har jo hatt småvondt en liten stund, men først nå har jeg kommet meg til tannlegen... Litt treg ja! Viste seg at jeg bare har 2 småhull + noe mellom tennene på høyre side, men dette han forebygges med fluor og tanntråd. De 2 hullene må jeg tilbake og borre og det må gjøres i 2 omganger fordi det er et på hver side. Greit å kunne slippe å sikle og ikke kunne spise i det hele tatt fordi jeg er øm i hele kjeften.
Så om ikke det var nok så må disse flotte visdomstennen ut.. Og som de andre tennene mine (som er blitt fine med regulering) så vokser de akkurat som de vil og det vil si sideleng... De vokser faktisk bortover og sitter med røttene ut mot kjeven.. Så da blir det å operere de ut hos en spesialist fordi det ligger noen nerver veldig nærme. Også det må tas i 2 omganger fordi de ikke kan ta begge sider. Så 4 tannlege besøk venter meg nå fremover og det kommer til å koste flesk. Heldigvis får jeg litt studentrabatt da ihvertfall selvom det er en mager trøst...

Sitter å teller litt på knappene her om jeg skal dra på babysvømming eller ikke?! Han er jo i grei form, men er snørrete og hoster litt. Kan jo kanskje ta oss en liten tur og heller gå opp om det blir slitsomt eller for ille for han.
Men så er det jo det at den ene vogna ligger i bilen og bilen er med mannen på jobb. Greit nok at jeg har den andre her, men jeg skulle gjerne hatt vinterposen og ullteppe jeg.. Får vel se om jeg finner noe annet og heller kle på han litt mer. Her er det nemlig minus grader og sol, så kong vinter er på vei!

Snupp fikk pakke av mormor igår - et kassaapperat med "bipper", kortterminal, penger, mikrofon også videre. Hun storkoser seg med det og vil gjerne at vi skal komme å kjøpe hele tiden :) SÅ søt der hun sitter å roper i mikrofoenen "mamma! Hva vil du ha?"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar