lørdag 10. oktober 2009

Hipp hurra! Lillebror 7 måneder idag :)



Litt i det nostaligiske hjørnet nå kjenner jeg, det er allerede 7 måneder siden det lille gullet vårt endelig bestemte seg for å komme ut til oss! Etter lang ventetid kom du endelig 10. mars kl 10.15 og idag er du allerede blitt en stor sjarmør med mye humør og morsomme ansiktsuttrykk!! Du er herlig go'klumpen vår :)



Nå ser det kanskje ut som det er noe som funket på kvelden/natten! Han sover stadig lengre økter og spiser ikke mellom 19 og 4/5, men er da noe våken fordet. Roer seg endel når han får vann og det er jo bra! Enda godt det ikke er morgen før 7.30/8 her i huset for da hadde vi vel stryki med alle mann.. hehe..

Ida har jeg gjennomført tur nummer 2, denne gangen med 3 skravlende 3-åringer. For en herlig gjeng (selvom de skravlet høl i huet på a mor). Gikk herfra litt etter 11, og brukte vel en 30 minutter bort-alle flinke og gikk hele veien bort! De gikk helt bananas der borte med å se på alle hestene og måtte kose på noen og se på alle de andre dyrene! Spiste maten vår inne mens vi tittet på et ridekurs i ridehuset, de tittet med store øyne mens maten ble fortært :) søte små!

Så var det ut å leke litt mer, vi klatret opp på Oksefjellet og der fant vi et klatrestativ på toppen - det var meget populært blandt de små! De fant stadig noen flere knauser eller steiner de aklt skute eller båt - de var nemlig sjørøvere!! De fant masse kongler og spurte og gravde masse. Ble mye begrepsinnlæring idag kjenner jeg (finfint til skoleoppgaven min dette her! Nå har jeg masse jeg kan begynne å skrive på den oppgaven).

Nå sitter jeg her helt alene og tømmer hodet mitt i bloggen mens mannen er ute på vift (hehe, han er bare hos en kollega/kompis og tar noen øl). Skal, skal ikke skrive noe på oppgaven min da tro?

Legger ved enda et bilde av snuppa jeg - ivrig modell for sin pappa!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar