torsdag 1. oktober 2009

En bedre natt inatt, med mindre oppvåkninger. Men det gikk nå lenger mellom hver da og mannen var hjemme, så det ble det fordelt litt også! Våknet litt før 8 og snuppa våknet/ble vekt nærmere 8.30! Herlig med en litt sein og koselig morgen.

Ble frokost hjemme før barnehagen også dro mor på trening :)

Deilig å røre litt på kroppen (SatsAfro-dans til afrikanske rytmer og StramOpp-styrketrening) og Afro anbefales på det sterkeste!!! Herlig å bevege kroppen litt!! (må jo skryte litt også for jeg har gått ned 1 kilo til-only 4 to go!!!)


Innom på besøk borti veien her så Lillebror fikk leke litt og jeg fikk skravlet litt før jeg tuslet hjem med et sovende barn.


Kaffebesøk har vi også hatt idag-koselig! Svigers kom innom en tur på ettermiddagen og det synes storesøster er stor stas!!


Imorgen har jeg lovet snuppa litt shopping! hehe. Må ha en ny pysj og sikkert noe mer nå som det er kaldt i lufta (og kjenner jeg henne rett havner det nok mye i kurven som hun synes er fint) Fant et herlig bilde av henne som viser litt hvordan hun er :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar