onsdag 30. september 2009

Hva skal man med søvn?

aaargh.... Lillegutt har sovet MEGET dårlig inatt dvs våken hver time ca. Ikke våken-skrike våken, men synes synd på seg selv, vil ha smokken og ikke ligge på magen-våken... TRØØØTT!!!!
Men fikk han til å slumre en time ekstra på morgenen da :) Så vi våknet vel ikke før 8 og kom oss ikke opp før 8.30 og storesøster skulle være i bhg til 9!!! Turdag... Men vi klarte det vi!!! (med litt hjelp fra mannen da selvfølgelig)

Så når jeg kom hjem hva som var grunnen til den søvnløse natten - tann nr2 er jo gjennom.... Jaja, da var det ihvertfall en grunn da...
Nå ligger han i sengen sin og sover søtt (etter litt kjemping-vil ikke sove protester) og jeg kan endelig slappe av og kose meg litt alene. Denne alene tiden er hellig for meg, og den hjelper meg å holde ut dagen..

Har akkurat sendt en mail til daglig leder i barnehagen jeg jobber i om utvidet perm, om jeg ikke får det så sier jeg opp og det må jeg gjøre innen idag om jeg skal begynne å jobbe i den andre 01 jan. Spent på om jeg får et svar idag jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar