tirsdag 29. september 2009

Stor gjærdeig står på benken og hever!

Bare måtte sette en diiiger gjærdeig etter kanelbolle-lysten min igår kveld :) Nå står det en trippel deig på benken og hever og jeg kjenner jeg gleder meg veeeldig til ikveld!!!! Snuppa gleder seg også for jeg lovet egentlig å bake sammen med henne, men nå tror jeg jammen meg jeg gjør ferdig denne baksten mens lillebror tar luren sin også får vi heller bake noen muffins seinere (etter barnehagen)

Natten gikk faktisk overraskende bra tror jeg (jeg er trøtt og husker vel bare halvparten av hva som egentlig skjedde). Men han sov ihvertfall sånn til og fra (dytte litt smokk) frem til 01.20 - fikk melk, sov til 04.30-dytte smokk, sov til 06.30-fikk melk og sov til nesten 8! Og når han våknet kom storesøster tuslende og lurte på om ikke det var ståopp tid nå! Litt deilig med litt søvn og overskudd kjenner jeg...

Men der våknet han, ble en time i senga si, så da blir det en tur ut på oss snart :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar