søndag 27. september 2009

Søndag og ukeslutt

For en herlig morgen!!!!
Først av alt er jeg ekstremt takknemlig for å slippe tisseturer med storesøster halve natten, det forstyrrer nemlig min søvn betraktelig, men det "vekker" også lillebror noe mer enn nødvendig..
Takk til svigers som orker å ha henne på overnatting fra tid til annen så en sliten mor kan komme seg litt ovenpå igjen :)
Også til den lille rakkeren som endelig hadde en bedre natt enn på så lenge jeg kan huske! Han var våken kl 22, men roet seg med vann (!!), sov til 00-dytte smokk, våknet 01 fikk litt melk, våknet 02-dytte smokk, våknet 05-dytte smokk, våknet 06-fikk melk og sov til 8.15!!! Han sovnet med en gang han fikk smokken sin og det er lenge siden han bare har gjort det, for han har nemlig skreket opptil en time fordi han er sinna..

Han var superblid når han våknet og det er så herlig å se han bare glise når jeg titter oppi senga! Så nå har vi spist frokost, lekt masse, spist druer (han er helt hekta) og nå er han jammen meg i seng igjen til lur nr1 (kl er 10) og mor kan blogge litt, drikke en kopp te og slappe av helt alene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar