mandag 28. september 2009

Da var mandagen over :)

Slik ser det ut på mitt bord akkurat nå:


Ganske koselig igrunn med stearinlys og grønnsåpelukt (måtte vaske over gulvet idag også for lillebror er en racer på å søle overalt.. Hadde nemlig seigt stuegulv)

Har fått kjøpt øyeskyllevann til lillebror samt en body og en genser, han vokser jo som et uvær den lille go'klompen vår :) Han var forresten 7605 gram og 66 cm ved 6 mnd kontrollen og da hadde han lagt på seg 500 gr på 1 mnd!! Storspiser med andre ord!

Har også fått kjøpt cherrox til snuppa, men de ble nok for store.. Må bytte de imorgen. Fikk også kjøpt en superkul fleecebukse til hun skjørtemaja :) Hun bruker nemlig ikke bukser hun (sier hun selv) så da er det greit å ha en litt tjukkere bukse i barnehagen.

StoreT er på nattevakt og jeg sitter nå helt alene (egentlig deilig når man er sliten) og er litt spent på hvordan natten egentlig blir når jeg må ta alt alene.. Håper han er snill og drar til med langsøvn! La seg forresten nesten 1 time seinere enn vanlig idag for han hadde en liten 3 lur i 17 tiden (1/2 times tid) for han var så trøtt..

Nå skal jeg kose meg med en kopp te og 71 grader nord (men kjente jeg manglet noe og skulle ønske jeg hadde noen ferske kanelboller - mulig jeg må bake litt snart ja)

Kanskje trene litt imorgen? Trenger det nå altså.. Har jo tross alt ikke trent siden torsdag :) hehe.. Kjenner at kroppen trenger å røre på seg, men det hjelper med trilleturer også altså (og det er jeg jo nesten på hver eneste dag). Vil jo gjerne ned noen kilo til da (har igjen 3 gravid kilo og vil enda ned 2 til etter det) så trener og prøver å spise mindre og sunnere for å være flink!

Ha en flott kveld!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar