lørdag 26. september 2009

Lørdag kveld

En ny dag er nesten omme, for barna ihvertfall. Har lagt minstemann og storesøster er borte på overnatting hos sine besteforeldre. Deilig å bare ha 1 barn nå som jeg er så sliten.

Lillebror er ganske dårlig på å sove netter, han er konstant våken, våkner hver 2 time eller noe og enkelte ganger er det smokk og andre ganger er det vil ikke sove mer... Jeg drømmer stadig om en natt helt alene for meg selv sånn at jeg kan soooove. Jeg lengter etter søvn..


Her er forresten et før bilde av huset, skal se om jeg finner et bilde med trapp og veranda også etterhvert:

Nå skal jeg nyyte kvelden med potetgull, brus og kanskje jeg skal tusle ned i kjelleren og rydde bittelitt. Må ihvertfall sette på en vaskemaskin med tøy *sukk*
Også må jeg få sendt inn en bestilling på bilder sånn at jeg kan scrappe litt igjen. Må vel begynne med julegaver snart også :)

2 kommentarer:

  1. Hallois! Så koselig at du har blogg da. Denne skal jeg følge med på:)

    Høres slitsomt ut med alle de oppussingsprosjektene. Puh!

    SvarSlett
  2. Må få ut noen tanker kjenner jeg, så da er det god terapi å skrive det et sted. Da er det like greit å skrive noe som andre kan lese og jeg kan finne igjen senere!

    SvarSlett