mandag 28. september 2009

Ny uke - høstferie!

Jepp, du leste riktig, jeg har nemlig høstferie :) Sånn er det når man er student!! Deilig å ikke tenke på at man faktisk må komme seg på skolen og alle andre ting man burde gjort, så da sitter jeg her og koser meg med en kopp te mens gutta sover. StoreT skal nemlig på nattevakt og må sove lenge mens lillebror ligger og sover første lur idag. Storesøster er i barnehagen. Var forresten peace of cake å levere henne idag for idag begynte nemlig en av bestevennene hennes i den samme barnehagen! Herlig!!


Lillebror er full av øyebæsj (mulig katarr eller bare forkjølelsepuss) så jeg må vel ut å kjøpe noe øyebadevann og pads til å vaske med..

Også har lillebror endelig fått en tann :) Trodde jeg kjente noe igår, men tenkte ikke noe mer over det og idag kjente jeg det igjen - små tagger nede! Så da noterer vi første tann 27. september 6 mnd, 3 uker og 6 dager gammel.


her er solstrålen vår:

Har ingen planer idag, så får se hva som skjer.. Tenkte ihvertfall på å legge ut noen flere kjellerbilder som jeg tok igår..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar