tirsdag 29. september 2009

mmmm... kanelboller :)

her er den lille gjærdeigen blitt til goode kanelboller :) De var supergode og nå havner det et lass i fryseren til tilfeldig forbipasserende!
Ellers fikk jeg handlet dress, votter og vinterjakke til storesøster+en kjole, noen kurver til badet (sånne med sugekopper) også klarte vi å miste kosekluten til lillebror! Kriiise!!! Heldigvis hadde ei venninne et par ekstra så vi får låne en til jeg får kjøpt en ny (er forresten ku-dinglis fra teddykompaniet). Da skal jeg jammen meg kjøpe inn et par stykker så vi har i tillfelle det skal skje igjen!

Nå er vintertøyet til storesøster pakket i en bag og skal med til barnehagen, det er vel bare å innse at det stadig blir nærmere en vinter og det er kaldere i lufta. Dress, ull, votter og luer er pakket og merket *sukk* vil ha mer sommer jeg, hvor ble den av da?

Pappa har vært innom på besøk også :) Er alltid så koselig når han stikker innom! Imorgen kommer han visst med et akvarie til oss... Han er vaktmester på et senter og de skulle rydde i en konkursbutikk, der skulle det kastes en del akvarier med pumpe, så da får vi et... Blir vel kanskje fisker på oss etterhvert da?!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar