torsdag 15. oktober 2009

En flott høstdag!

Ja, det er det virkelig. Men så kaldt da gitt! -4 grader kl 9 og ikke veldig moro å ut å kjøre i barnehagen da nei. Heldigvis var jeg rask med å starte bilen før jeg kledde på de små, så jeg slapp mesteparten av skrapinga og ikke såå kald bil :) Drømmer om garasje hver gang det nærmer seg vinter...

Natten har vært ok, litt våken pga hosting og tett nese, men ikke mer enn vanlig tror jeg. Sov nå ihvertfall et par timer sammenhengende! Håper det går seg enda mer til når denne dumme forkjølelsen er borte :)

Har vært å trent idag og kan ihvertfall bare konstatere at jeg kommer til å bli megastøl. Her sitter jeg 5 timer etter trening og kjenner den snikende følelsen av støøøøl... Usj som jeg kommer til å angre imorgen!!! Men jeg trenger det både kroppslig og mentalt. Hadde det ikke vært for at jeg trener ihvertfall 1 gang per uke tror jeg at jeg ikke hadde klart meg gjennom hverdagen med disse barna, særlig de dagene/helgene mannen jobber ekstra mye (pga turnusen sin). Og enda en ting jeg kjenner som treninger har hjulpet meg med er denne avspenningen. Når jeg ikke får sove eller når jeg kjenner jeg blir litt stressa hjelper det å konsentrere seg bare om pusten, da slapper kroppen av og får ny energi :) Prøv selv!

Nå er lillebror lagt for en liten dupp, hadde egentlig ikke tenkt til å legge han siden det er seint. men han begynte å bli så vanvittig sliten og sur og sovnet på et blunk. Får se hvor lenge han sover nå da, kanskje det bare blir en liten høneblund?!

Storesøster er på kino med pappa'n og har gledet seg til det i hele dag! Vel, vi snakket litt om det igår at hun kanskje skulle få gå på kino, men så var det ikke sikkert mannen kom seg hjem fort nok og derfor fortalte jeg det ikke til henne før det var 100% sikkert. Skulle kjøpe godteri og kose seg, så nå gleder jeg meg til referat både fra filmen og hvordan det var. De ser forresten Gubben og katten - glemligheten. (og det er første gang hun er på kino)

Imorgen er det baby&barn messa på hellerud (exporama) som står på tapetet. Håper de har litt salg eller noe. Ikke noe spesielt jeg skal ha, men bare titte litt!

Nå får jeg skyndte meg å rydde av bordet etter middag mens lillebror sover :)
Ha en flott kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar