tirsdag 20. oktober 2009

Puuuust.... Endelig er dagen over...

Og for en dag.. En travel dag..

Lillebror sov godt inatt og var våken bare i 4 tiden for litt mat. Orket ikke kjempe med han så jeg ga meg, prøvde litt da.. (kanskje 5 minutter) og storesøster våknet litt før 8.

Frokost og kjøre i barnehagen tenkte jeg, men der ble jeg satt på plass gitt. Nei, hun ville til tante M nå. Så da fikk jeg bare ringe og høre med henne. Og heldigvis kunne tante ha henne fra morgenen av :) Var en småtrøtt og frøsen snupp som krabbet opp i tantes sofa med det nye Kitty teppet sitt og ville se mer barnetv :)

Jeg hastet videre til toget. Tok toget fra Lørenskog og tuslet opp på skolen. Møtte gruppa mi og fikk avklart litt samtidig som vi fikk avtalt et møte, mandag etter samfunnsfagen. Hadde visst fått feil info fra veilederen vår så da måtte de visst tenke litt anderledes. Vi skulle ikke ha problemstilling, men tema, som ble motorikk.

Etter den praten bar det avgårde for å møte en kjøper til mitt babysete til sykkelvogn (må bare innse at poden er blitt for stor for det og heller vil sitte selv), han møtte jeg på trikkestoppen ved skolen.
Så bar det avgårde for å møte svigermor fordi hun skulle se etter lillebror mens jeg fikk borret i tanna mi. Det tok jammen meg bare 20 minutter eller no og hun var egentlig superflink. Men det koster å ha hull, med studentrabatt betalte jeg 680 kroner!!! Var nummen i halve trynet i 4 timer!!! Var skikkelig creepy...

Så hjem igjen og kaste seg rundt, fore poden og finne frem stellebord og saker til mannen.

Mannen ligger fortsatt på sykehuset med uviss diagnose *sukk* Han er ikke bra og idag skulle de ta en ultralyd av han for å se om de fant ut noe mer, dermed måtte han faste idag også (fikk spise litt igår kveld). Men den UL'n hadde de enda ikke fått tatt når jeg var der (var der frem til 17.30) og stakaren ble jo både blek og kvalm når han var oppe og gikk litt med meg. Ikke greit å se at min kjære har det sånn og at de enda ikke har funnet en endelig diagnnose. Men jeg synes det er greit han er der i trygge hender enn at jeg må ha det hengende over meg...

Poden sovnet i sengen sin rett før 19 etter både brødskive og melk og vann, så ganske fornøyd ut egentlig :) Får se hvor lenge han sover!

Også har fått solgt både stellebordet og moby wrapen samt sykkelvognsete idag! Herlig! (greit med litt penger inn når jeg svei av 1700 på bøker idag :s)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar