søndag 4. oktober 2009

Søndag morgen..

Min tur til å stå opp med barna idag og mannen får slumre litt, han fortjenter det egentlig da :) Er jo ganske koselig å stå opp, spise frokost og se på tegnefilmer på morgenen med de søte små. Den minste sover nå sin 1 lur og den store sitter ved siden av meg og ser på Mikkes Klubbhus.

Jeg sitter å blar i Ikea katalogen, kjenner jeg trenger mye men vet ikke helt hva enda. Vet vi trenger noe oppbevaring ala kurvstativ og sånn, men det er sikkert mer vi trenger også. Ikea er flott sånn :) Hehe, man kommer alltid ut med MYE mer enn det man trenger!

Natten begynte ikke bra med supermye oppvåkning før vi la oss, så en film ble det ikke.. Men etter at vi la oss sov han litt lenger mellom hver oppvåkning, så det ble ikke så ille... Men selvfølgelig så er det laaaaangt unna en hel natts søvn *sukk* ønsker meg en god natts søvn jeg nå kjenner jeg...

mannen var forresten flink og satt inn en dør til i kjelleren igår og fikk ryddet endel, nå nærmer det seg enda mer at vi kommer oss ned i kjelleren (selvom det sikkert kommer til å ta en evighet til)

Mandag kommer det en trappe-mann!!! Juhu!!! Han skal bare ta mål av trappegangen og gi oss en pris, men likevel så er det godt at det endelig skjer også. Ønsker oss en hvitmalt trapp med merbau trinn og stålspiler, så får vi som vi får en fornuftig pris eller om vi bare må ta til takke med en billigere løsning... uansett så må StoreT selge unna en motorsykkel for at vi skal få råd til den trappa... hehe.. (men det er ikke noe synd på han for han har 2)

Idag er det igjen flott høst vær og vi har ingen planer på formiddagen idag - deilig. Regner med at mannen stikker en tur ned i kjelleren og fikser litt mer rundt den siste døra (måtte visst støpe igjen et hull der) også skal vi på pannekaker borti gata her :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar