lørdag 3. oktober 2009

Febersyk lillebror..

En festlig kveld med de (få som møtte opp) fra klassen min! Koslig å bli kjent med de på en litt annen måte enn bare å sitte sammen i klasserommet. Gikk med ei flaske vin også gitt, og jeg som ikke har drukket på en stund ble en smule snurrete :) hehe..

Natten har egentlig vært bra i forhold til de forrige! Han sov (litt våken og da) fra 18.30-00.30 og så til 05.00 (da hadde han jo selvfølgelig bæsja) og sovnet rett etter bleieskift. Sov en halvtimes tid og fikk mat. Småvåken en stund og opp i senga til oss rundt 7. småslumret frem til 8, da kom storesøster og ville opp. Heldigvis så stod mannen opp og jeg fikk sove av den lille rusen jeg hadde... Stod opp kl10 og da hadde allerede de andre spist frokost og lillebror hadde sovet litt (sovnet på fanget til pappa'n). Deilig med slappe morgenener altså!

Lillebror har sovet dårlig og vært sutrete i omtrent hele dag, så jeg pakket bare sakene og slang to barn i bilen og dro på Strømmen for å hente bilder. Nå har jeg masse bilder jeg kan scrappe og endelig begynne å tenke litt julegaver også!!!
Gikk superfint og jeg fikk hentet bilder og handlet middag + lørdagsgodis til oss alle! En obligatorisk tur innom dyrebutikken på vei til bilen ble det også!

Middag idag ble fiskekaker til jentene og marinert laks til mannen med poteter og grønnsaker. Sjokoladefondant til dessert :) nam nam! Nå er det lørdagsgodis og barnetv sammen med snuppa og lillebror er puttet i seng-så sliten liten gutt..

Imorgen er det pannekaker borti gata :) Gleder meg til å kose oss i godt lag (og jeg slapp å lage pannekaker til mine.. hehe)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar