torsdag 22. oktober 2009

En sliten kropp...

Nå kjenner jeg at kroppen min er på bristepunktet og jeg er sliten i både hodet og hele kroppen.. Men man må bare holde seg oppe for ungene sin skyld!


natten gikk greit, lillebror sov frem til 5 uten mat og mens jeg satt og ammet han kom selvfølgelig storesøster tuslende og ville at jeg skulle være hos henne mens hun sovnet.. Men uten mulighet til det så ba jeg bare henne om å legge seg i senga sammen med meg. Hun sovnet momentant mens lillebror bæsjet selvfølgelig etter maten. Kranglet med han frem til klokka nesten var 7 og endelig sovnet han :) Vi sov alle sammen til 8.30!

Så opp og hoppe, kjøre i barnehagen og stresse hjem for å rekke trening... Gikk greit å levere idag faktisk, det hadde jeg ikke trodd etter de dagene med kaos for henne..


Mannen ble utskrevet idag og kom hjem etter legesjekk på sykehuset. Han fikk sykemelding ut neste uke og en stor resept med diverse tabletter for å bli frisk.


Trening idag var egentlig både bra og dumt. Bra fordi jeg egentlig trenger den egentiden og kroppen trenger trening, men jeg kjente også at kroppen protesterte litt over treningen fordi den er sliten. Men angrer ikke for at jeg gikk dit da :) Deilig med trening og opprensking av hodet..


har kjøpt sofa idag, eller vi har sagt vi skal ha den og hente den imorgen :) Hurra!!! Her er den:



Vi reiser en tur til sverige imorgen for å handle litt kjøtt og annet snacks og henter den på vei hjem. Gleder meg til å ha enda en ting klart til kjelleren :) Nå må jeg bare få vasket ferdig der nede sånn at alt kan settes på plass!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar