lørdag 17. oktober 2009

God morgen - god helg :)

Våknet idag og kjente at jeg nesten var uthvilt!!!!!
Inatt er det faktisk storesøster som var våken et par ganger (00.15 og 03.15) og hadde drømt skummelt + tisse. Lurte neste på om lillebror pustet for han hadde jeg enda ikke hørt!!! Han våknet først i 4 tiden og ville ha mat, det fikk han og så sov han videre til 7.30. Jeg er enda i sjokk etter at han faktisk klarte å sove så godt! Jeg hadde jo forberedt meg på det værste siden han var så umulig frem til 21. Men fra da til 04 var det jammen meg stille!!!! Og da er det jo typisk at det er den andre som våkner istedenfor...

Morgenen har vært rolig med rundstykke frokost og kos. Har lekt og kosa meg masse med storesøster mens lillebror sover enda (begynner vel snart å nærme seg 2 timer nå :) ) Nå har vi besøk av ei venninne av storesøster. De er kledd i fine kjoler, vesker og hårpynt :) Hører på musikk og leker med alt de kommer over :) Så søte da!

Dagen idag blir jo mye lettere å komme seg gjennom enn det jeg hadde forestilt meg, så vi prøver oss på en sentertur iløpet av dagen tenker jeg. Må ha melk og noe småting + at jeg vil ha en ny badevekt (den vi hadde drukna i mitt forsøk på å oversømme leiligheten) og med min veiemani må jeg jo bare ha en ny nå!! hehe.. Ellers er det ingenting mer jeg tror jeg skal idag. Får se hva dagen bringer. en ting vet jeg! Jeg skal kose meg med den lille familien min :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar