tirsdag 6. oktober 2009

Husmorsyssler på en tirsdag

Hehe, husmorsysler her i heimen består av å sulle rundt hjemme, rydde litt og få med seg Oprah og Dr. Phil på formiddagen.. Og ved siden av meg sitter en meget fornøyd kar og mumser på druer (han har nemlig fått tak i ei hel klase og godter seg meget høylydt egentlig) og det ser ikke ut som han slipper den med det første :) Herlig!

Gårsdagen gikk unna i en fei og vi hadde med oss ei venninne av snuppa etter barnehagen, koselig! Ble litt krangling i begynnelsen (mulig slitne etter barnehagen), men det gikk seg til etterhvert. Hørte de nesten ikke etter en stund og da satt de å lekte fint sammen på rommet til snuppa :)

Lillebror sov 2 1/2 time første luren igår!!! Oh my god liksom.. Tror det er det lengste han noen gang har sovet på en lur før, men håper stadig på forandringer her i gården ja.

Trent fikk jeg gjort på kvelden igår også - flinkis :) Skulle trene kondis tenkte jeg og ikke gå på time som jeg ellers gjør, men jeg havnet på time igjen jeg.. Hihi... Men denne gangen en StramOppPuls time (Sats) og jammen fikk jeg kjørt meg litt.. Men angret litt for at jeg ikke bare trente kondis for jeg trenger det... Jaja, får dra å trene kondis imorgen kanskje?!

Natten gikk greit, mye våken men sov noen timer sammenhengende og opp kl 7, vel jeg lot han ligge sammen med meg og jodle frem til 8 da :) Og 8.45 tittet jeg inn på snuppas rom og hun sov fremdeles! Sovedyr!!!

Nå er det ryddings her hjemme som står på taptet... Har endel rot her og der som jeg ønsker å fjerne (pappesker ol som bare venter på å bli plassert andre steder pga oppussingen) også skal jeg shine soverommet. Herregud for et kaos rom...

Lurte litt på en Ikea tur nuh, men vet ikke helt om jeg gidder det med barnevogn eller ei.. hmmm.. jo tror det blir tur..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar