søndag 18. oktober 2009

søndagskvelden for meg selv :)

Nå har jeg endelig tid til å sette meg ordentlig ned og kjenne roen senke seg gjennom kroppen min :) DEILIG!!!!!!
Begge barna sover søtt i sine senger, alle rom er ryddet (så godt jeg har kunnet rydde for det står enda en del ting hist og pist), alle gulv er vasket, telysene er tent og jeg har te i koppen min :) Nå mangler det bare noe spennende på tv, og det finner jeg jo ikke... Søndager er en kjedelig tv dag altså!

Forkjølelsen sitter enda i, men den er i ferd med å slippe taket :) Gleder meg til å slippe snørr og hoste jeg!

Lurer på hva neste uke bringer! Vet vi skal tømme hengeren, jeg skal til tannlegen på tirsdag og borre :S, men ellers er det vel lite som skjer. Mannen skal vel jobbe et par nattevakter tror jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar