onsdag 7. oktober 2009

Bissi dai :)

Herregud for en travel dag...

Først kjøre snuppa i barnehagen og der ble det en altfor lang levering fordi vi kom midt oppi samling/påkledning til tur, noe som resulterte i en litt sur lillebror (trøtt) og jeg måtte skyndte meg hjem og pakke sammen sakene våre.
Så en tur innom helsestasjonen for 6 mnd kontroll (ja, jeg glemte jo den andre timen vi hadde når han egentlig var 6 mnd). Legesjekk gikk ok, men de synes at man skal følge litt med på veksten for han har jo nesten ikke vokst de siste 2 mnd (fra 66-67 cm på 2 mnd). Så status idag: 7820 gram og 67 cm på lillegutt.
Derfra hastet vi videre til babysvømming. (time på helsestasjon 11 og babysvøm 11.30) for å rekke det akkurat :)
Lillebror storkoser seg i vannet og er superblid og skravler masse. Elsker å leke med ball eller and og liker den store matta de sitter på i vannet. Generelt en skikkelig bade nymfe dette her :)
Etter bading var det klart for barseltreff. Fant frem og fikk truffet de en times tid før vi tuslet hjemover igjen. Takk for god servering :)

Nå venter jeg på at lillemann skal sove ferdig luren sin så han kan få middag, så skal vi i bursdag til min niese. Storesøster er der allerede for hun ble hentet tidlig i barnehagen av "tante", tenker de koser seg masse før bursdagen!

Igår kveld fikk jeg endelig bort enda litt mer rot fra her og der, så soverommet ser bra ut og stua er enda mer ryddet. Mitt nye motto er nå blitt: "Less is more" og det kommer jeg til å kjøre hardt på fremover. Alt skal ryddes, sorteres og kastes. Ingenting skal ligge tilfeldig og ingenting skal ligge å flyte.. Dermed basta! (Også gleder jeg meg til jeg kan flytte tingene ned i kjelleren slik at jeg kan spre rotet på enda flere rom).

Garderobedørene kommer snart også! Bestilte skyvedører på messa, og nå har vi fått bekreftelse på mål og må bare betale regningen før de går i produksjon :) Hurra!! Så da blir det sjauing på soverommet nede for min del. Skal skru opp innredningen og gjøre klart til dørene!

Jepp, nok svada for idag tenker jeg, eller..
(lurer på om jeg har fått uvi, det er sinnsykt vondt å tisse... Får prøve noen kjerringråd tenker jeg så kanskje det forsvinner...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar