tirsdag 27. oktober 2009

nattavenning dag 2.

Vet ikke om jeg var streng nok inatt jeg, men han var nå våken i 1 tiden - smokk og vann, så i 3 tiden litt mer sur. Også siste gang var vel 6.15 og da fikk han mat. Synes liksom han hadde ventet lenge nok jeg fra 19-6.. Jeje, får se om han snart slutter å våkne nå da..


Tannlege idag. Usj, så kjedelig og ikke minst dyyyrt. Har jo en tannlege med studentrabatt, men 2 borringer og 2 visdomstenner som skal trekkes, det merkes det gitt. Og den dumme bedøvelsen er enda ikke gått ut og det er straks 4 timer siden den ble satt (ca 10).


Også har vi kjøpt nye lamper til soverommet nede :)

Blir 2 slike festet på veggen, så får vi se hvordan det går :)

Ellers skulle jeg ønske jeg hadde 1 million!!!!!! Det er så mye jeg skulle ha kjøpt og fikset her hjemme. Jeg ønsker meg en ny spisebordlampe (en sånn som henger litt ned fra taket), noen fine bilder til stua, både av familie og kunst. Også hadde det vært kjekt å kunne ta begge badene her så vi bare kunne blitt ferdig med oppussingen. Tror vi kanskje kommer iland med "bare" 200 tusen også altså :) hehe.. Spille i lotto eller kanskje gå i banken å prøve å smile pent?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar