onsdag 21. oktober 2009

Kaos i hodet...

Nå kjenner jeg at jeg er glad jeg har en blogg jeg bare kan skrive ut alt jeg har oppi hodet mitt..

Natten var ikke så bra og så sliten som jeg var når jeg la meg gjorde det jo ikke noe bedre. Han var tett og hostet seg litt våken og ville gjerne opp kl 7, noe jeg synes var kjedelig for jeg ville sove enda mer jeg... Enda godt det bare var oss her.
Gledet meg til han skulle sove første luren, men den kunne jeg bare glemme å slappe av under. Han sov fantastiske 10 minutter før han hostet seg våken og de minuttene brukte jeg til å rydde opp på soverommet... Brukte en evighet for å få han til å sovne igjen, men det gadd han ikke enda så trøtt han var...
Så da ble det pakking av badtøy og foring før vi dro avgårde på babysvømming.

Lillegutt elsker babysvømming og stråler fra ende til annen i vannet. Armer og bein går nesten konstant og han jager leker med stort engasjement :) Dykker med et smil og bryr seg lite om at han får vann i ansiktet. Plasker bare videre! Det er så herlig å se han kose seg sånn!
Veeeeldig sliten etterpå etter den bittelille luren så han slokna veldig fort når vi kom oss avgårde igjen, denne gangen i bil (pleier å gå bort) fordi vi skulle hente storesøster hos tante.

Storesøster hadde kosa seg masse og sovet fra 19.30-10!!!! Sliten etter alle inntrykkene tenker jeg (sykehus og sånn) og trengte vel en tur bort og være bare seg selv.

Dro rett på sykehuset etter henting og det var en mye bedre mann som lå der idag heldigvis. De hadde endelig fått tatt en MR og han fikk svar fra en lege når vi var der at den viste det samme som ultralyden: en betennelse i gallegangen pga grus. Leste litt på nett om det istad og han hadde alle symptomene på det med konstante smerter og feber samt at han var på randen til gulsott (leververdiene). Han fikk og beskjed om at han endelig kunne begynne å spise og drikke igjen og jeg skal si det var en lykkelig mann som tuslet bort på spiserommet :)
Og han fikk lov å dra hjem på perm inatt hvis han klarte å holde på mat og drikke. Jeg synes det var skummelt at han skulle være hjemme, så jeg nektet han å komme hjem. Jeg skjønner at sykehuset ikke frister, men det frister ikke å ha ansvar for 2 barn og en syk mann akkurat nå. Jeg er faktisk så sliten nå at jeg trenger ikke mer å tenke på enn det jeg har...
SÅ han var innom nå ikveld bare for å være litt hjemme og hente mer tøy. Og han skal sove hos sine foreldre inatt for han ville ikke være på sykehuset. Skal tilbake imorgen for å snakke med legen, ta blodprøver og muligens skrives ut. Han skal få lov til å komme hjem imorgen altså :) hehe..

Nå er endelig begge ungene i seng, jeg kan tømme hodet og endelig slappe av litt. Jeg trenger seriøst litt tid for meg selv snart. Jeg er så sliten og griner fordi ungen min ikke sover. Håper nå bare at han sover nå inatt så jeg orker å stå opp imorgen og komme meg gjennom dagen. Leverer nok i barnehagen og ser om jeg orker å få trent litt - jeg trenger det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar