fredag 9. oktober 2009

Fridag med snuppa!

Fredag og helg :)
Hjemme med snuppa idag for hun har ikke hatt det så veldig moro med leveringen i barnehagen, tenkte jeg skulle få la henne være litt mer sammen med meg idag. Kanskje det hjelper mot den tissingen også? (hun har begynt å tisse på seg for ørtende gang - blir bra en stund for så å bli værre igjen)

*måtte bare løse en liten krangel her*

Har lånt ei venninne av snuppa idag for å gå på tur (skoleoppgave som skal leveres - gjennomføre 5 turer med 2-4 barn) til Sørum Gård. Er alltid moro å gå på tur idag for det er så mye spennende å se på! Gikk hele veien bort, spiste maten vår inne på kafeen også bar det ut å titte på hester, høner, haner, kaniner, esler og geiter. Og ikke minst leke masse :) En hyggelig tur med de søte små som er så flinke til å gå på tur, ble endel koselig og morsomme samtaler mellom både de sammen og meg!

Nå leker de søte små på rommet, de sminker seg og kler på seg fine kjoler... Hva skjer så når de når tenårene tenker jeg da.. Men den tid den sorg?!

Ikveld er det pizzakos og hjemmekveld. Gleder meg til ungene er i seng og vi bare kan slappe av og se en film eller noe.. Gleder meg til hver kveld jeg :) Deilig med litt alenetid for det kjenner jeg at jeg trenger endel av om dagen. Dagene mine går jo i ett..

På tide å legge ut noen flere bilder ser jeg, så det kommer vel snart. Må sjekke kameraet om det er noen nye der :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar