mandag 2. november 2009

Det snør, det snør..

Tiddelibom!
Vel, det gjorde det ihvertfall i formiddag! Regnet ble plutselig til sludd og snø og det akkurat når jeg skulle reise avgårde! Herlig!

Nå har jeg ikke skrevet her siden onsdag, det har jammen meg vært ganske travelt her i heimen! Men husker jeg alt vi har gjort? Neppe..
Hadde ihvertfall koselig besøk fra det store utland på fredag kveld! Jeg hadde vært superflink og shinet hele kåken og skulle endelig til å sette meg ned og nyte stillheten her, men det slapp jeg. Vi fikk nemlig besøk av en kompis av mannen med kone. Han jobber ute på båt og er sjelden hjemme og kona er fra Russland. De har base der, men er endel på besøk her også :)
Lørdag var vi først ute en tur og tuslet, møtte kompisen til mannen med frue og handlet og tok en kakao på senteret. Koselig! Var hjemme rett etter 12, pakket og foret 2 barn og satte snuten østover. Ned på hytta en tur.

Søndag var det 90 årslag på Idebøen. Morfaren til mannen feiret bursdagen sin med åpent hus. Jeg dritsliten og synes det var slitsomt med 2 barn. Greit å dra bort til andre med barn, men det er fryktelig slitsomt når det ikke er små barn i huset fra før... Dro hjem i 17 tiden og var hjemme rett før 19. Deilig å ikke være altfor sent hjemme kjente jeg!

Idag har jeg vært flink student og vært en tur på skolen. Har endelig fått samlet gruppa og endelig tatt i et tak. Nå er det omfordelt hele oppgaven og alle har en del å skrive. På mandag skal vi møtes og prøve å få satt sammen oppgaven og konkludere slik at den er borte fra hodet og "verden".

Ellers intetn nytt å melde :)
Skal legge ut bilde av den flotte buketten med blomster jeg fikk av min kjære mann!!! Må bare få lagt det inn på pcn først!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar