mandag 23. november 2009

Skal bli mindre vis idag..

Og synes det egentlig ikke er noe gøy, gruer meg til å trekke en tann jeg...
Vet at jeg får en real dose med bedøvelse (som gjerne varer leeenge) og at jeg mest sannsynlig ikke kommer til å kjenne noen ting, men jeg gruer meg mer til etterpå jeg - til aua'ne... Også skal jo mannen på nattevakt (drar 18) så jeg må ta alt ikveld alene...

Nå har jeg muligens fått napp på en forhest :) O'joy!! Har hatt en intenst lengsel etter å komme meg opp på hesteryggen igjen og har prøvd å melde meg på ridekurs, men ridekurs er det laaaaang venteliste på gitt - jeg venter enda (ventet siden mai tror jeg..). Ei borte på fritidsgården her trenger en som kan hjelpe til litt med foringer/utslipp og sånn mot at jeg kan få ri litt gratis :) Jeg liker gratis! Og siden jeg har ei på 3 år som også elsker å tusle i stallen passer det jo perfekt å kunne ta med henne bort i stallen og dille sammen med meg! Da gjenstår det bare å se om vi passer sammen og prøveri litt :) Æ glær mæ!

Nå nærmer det seg adventstid her i huset og jeg kjenner lysten til å pynte er stooor. Har så mange planer om hvordan det skal bli og hva jeg trenger for at det skal bli sånn som jeg vil. Så når lønninga kommer inn på onsdag er det nok ei som må på shopping så jeg kan pynte på lørdag kveld :) Og jeg vet om en som kommer til å få fnatt - min mann.. hehe..(og han er i fredrikstad idag og titter på ny bil av alle ting..)

Tenkte å tømme kamera og kanskje ta noen bilder til ikveld siden jeg er alene (og skrive oppgave også da)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar