lørdag 14. november 2009

Endelig, endelig en tur ut helt alene!!!!!

Og for en herlig følelse det var å bare være meg selv, uten barnevogn og 3 åring som synes alt er spennende (alt annet enn det jeg vil se på da) Og jeg fikk handlet enda et par fine lysestaker og litt julepynt. Nå gleder jeg meg masse til jul og adventstiden i vårt hus :)

Også måtte jeg innom å titte i denne butikken zanz . De har så utrolig mye fint både nytt og gammelt. Og siden jeg nettopp har oppdaget min forkjærlighet for shabby schic og fransk landstil var jo denne butikken en drøm å snoke i :) (jeg kjøpte ingenting, men gud og det brant i lomma mi...)

Jeg er på søken etter et speil! Har funnet ut at jeg ønsker meg et speil over spisetua istedenfor et bilde. (mannen er absolutt ikke enig, men det driter jeg i). har lyst på et litt shabby et med sølv eller hvite kanter. Ganske stort et tror jeg.. Har lett på finn, men de jeg har funnet er solgt.. Så leter stadig videre.

Kanskje dette hadde vært fint?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar