torsdag 19. november 2009

Igang med skoleoppgaven

Uff, jeg lovet bilder jeg, men jeg har jo ikke tatt noen *skammermeg*
Så her kommer bilder av de to fine funnene mine som nå er ankommet hjemmet:


dette er skrivebordet som snuppa skal ha på rommet sitt når det engang blir ferdig :)



dette er "show off" skapet som skal stå i kjellerstua. Her skal det visst inn et par flasker meg god wiskhy sies det..



Nå skal jeg bruke litt tid på skoleoppgaven min de neste dagene. Har gitt meg selv en frist frem til søndag på å ha et utkast ferdig og er kommet bra igang idag faktisk! Så da er det bare å bruke kveldene fornuftig! Mulig jeg endelig har funnet motivasjonen, den har nemlig vært borte en liten stund..
Imorgen på formiddagen skal gutta på lunsj, så da får jeg kanskje tatt unna litt mer rot i kjelleren og kanskje tilogmed får kjørt det bort også?! Jada, jeg prøver å være litt flink og rydde litt her!

Julegaver har jeg tenkt ut!! Gubben skal få noe fint som han ønsker seg (og siden han har adressen til denne bloggen skal jeg ikke legge ut hva det er) og lurer litt på en ting til svigers, må bare sjekke noen priser først - tror det er litt dyrt...

Når det gjelder mine ønsker, så er listen begynt å bli ganske langt og jeg kommer stadig på mer som jeg ønsker meg. Mye av det jeg ønsker meg er interiør da! Ting jeg savner eller ting vi trenger.

Fikk bildene fra fotografen idag *smelt*. De var sååå fine! Skal få scannet inn noen etterhvert :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar