søndag 15. november 2009

God søndag :)

Jeg må bi flinkere til å mer bilder på denne bloggen her altså. Det få være min utfordring til neste uke - bilder hver dag! Så da er det jo bare å knipse i vei :)

Leter som en gal på finn.no etter møbler til kjeller og barnerom, men enten er det feil farge, for dyrt (er måte på hva man skal betale for brukte ting) eller så er det selvfølgelig solgt.. Men imorgen skal vi mest sannsynlig hente et vitrineskap/monter til kjellerstua (skal være til flasker/wishkey) og jeg venter enda svar på et par mailer til. Håper jeg snart får napp på noen nattbord av denne typen:


har planer om å tapesere eller lage noe decoupage på skuffene og om jeg ikke får tak i hvite skal jeg male den hvit først. Prøver også å få tak i en pult og expedit hyller (1 romdeler og en med 1x4 rom)
Har planene klare for hele huset snart, så nå må jeg bare sette igang med noe. Så idag har jeg malt 1 strøk på resten av listene som er igjen og 2 strøk i vinuskarmen. Da mangler det et strøk til på listene og kanskje et siste strøk i vinduet så er det bare å få listene opp der de skal :) Skal ta noen bilder imorgen!

En annen ting jeg må gjøre er å slipe ned skapene/skrogene jeg har kjøpt for de er for lange!!! Siden det er en kjeller er ikke takhøyden så mye å skryte av og 201 cm var bittelitt for mye for taket. Så skal prøve å høvle litt på topp/bunn og se om jeg kan klare å få de inn :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar