søndag 8. november 2009

Farsdag

God morgen!
Nå sitter jeg her og skal skrive på oppgaven min - har en gruppeoppgave som skal leveres sammen med en individuell del den 8 desember, og endelig har jeg kommet igang. Skal møte de andre imorgen på skolen, kl 9 og skal ha med et utkast til det. Sitter egentlig å titter litt og skriver litt, har ikke enda landet på det jeg vil ha med tror jeg.. Jaja, den blir nok ferdig iløpet av dagen tenker jeg - om jeg får sitte...

Idag er det farsdag, ikke noe spesielt som skjer her enda, men tenker jeg skal bake litt iløpet av dagen og jeg har da en liten pakke til mannen som barn kan gi han :) Synes dette er en litt kommersiell dag - en dag som er skapt av handelsstanden, men hva gjør man ikke for en dag som bare er din? Man har jo bursdagen sin og mors/farsdagen i tillegg nå :) hehe..

Nei, tilbake til oppgaven... Får blogge mer ikveld når jeg er ferdig med den (og kan surfe litt mer interiør og andre saker, blir helt hekta jeg nå)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar