mandag 30. november 2009

Nå er det natta..

Bare en liten hei fra meg idag.. Er sliten og litt "på randen" ikveld kjenner jeg. Hadde vært godt å kunne fått et par dager for meg selv eller bare et par timer... Drømmer om ferie med mannen jeg!
Er inne i en periode der mannen jobber ekstremt mye og jeg er sliten fordi jeg må gjøre alt hjemme og jeg er enda ikke helt bra etter tanntrekkingen (har fortsatt mye smerter) og oppå det har jeg jo 2 barn som suger energi ut av meg som en svamp... Også er det alt jeg skulle gjort, burde gjort og må gjøre..
Jeg må: skrive 2 eksamensoppgaver, handle julegaver, holde orden hjemme og underholde barna.
Jeg burde gjort: mer hjemme (rundvask), gjort mer sammen med barna, holdt på i kjelleren.

Tror det tynger litt det at det er kaos her (noen rom har jeg kontroll på mens andre er komplett kaos) og jeg vil gjerne flytte ned og begynne på barnerommene. Men for at det skal være mulig må vi først bli ferdig med de 2 rommene som vi har begynt på (mangler listing) og rydde/rive og bygge opp gangene Kjenner jeg blir frustrert over at det tar så lang tid...

Imorgen er det tupperwareparty og jeg aner ikke om noen kommer... Også har vi fått beskjed fra Hafslund at strømmen er borte fra 8.30-15.. Herlig... Livet smiler ikke akkurat til meg idag - ja, jeg er negativ... Nå går jeg og legger meg, Natta!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar