onsdag 2. desember 2009

morgenstund er tull igrunn..

For jeg er trøtt og jeg vil sove!!!!!!!
Og grunnen til det er jo at det lille krapylet som ligger inne på vårt soverom, ikke sov en hel time inatt sammenhengende! Og vi prøvde det meste (amme, paracet, bysse, gråte osv..) men ikke en dritt hjalp. Stod opp med han 7.30 for å rekke barnehagen med snuppa til 9.

Snuppa skal på busstur med barnehagen idag og gledet seg stort! De skulle kjøre buss til Skedsmo kirke og kose seg der frem til lunsj og så tilbake og spise lunsj i barnehagen. Og vi skal ha foreldresamtale idag og det kan jo bli spennende. Tror ikke det er noe spesielt, er jo egentlig ganske fornøyd med barnehagen jeg og det tror jeg snuppa er også.

Igår skulle jeg ha tupperware party, men ble ditchet til de grader.. Det kom INGEN! Festlig... Men fikk nå snakket litt med henne om det å begynne som konsulent selv da :) Så nå tror jeg jammen jeg hopper på det etter jul. Er jo greit å ha muligheten til å tjene noen ekstra slanter når jeg skal jobbe redusert.. Så de som leser her: bare å booke demo :) hehe..

Siste dag på babysvømming idag, men vet ikke om vi kommer oss dit. Gidder ikke vekke han for å dra med en sur unge på svømming. Han skal få sove til han våkner nå kjenner jeg og det skal jammen meg mannen også for han blir også sur om han vekkes (hehe..)

Imorgen får vi nye bilen :) Jippi!!!

1 kommentar:

  1. Huff, så kjedelig at INGEN kom da! Det var da som bare. Men jeg er ganske sikker på at jeg hadde sagt jeg ikke kunne ihvertfall. Var jo på trening jeg. Æsj, nå ble jeg plutselig usikker på om jeg hadde sagt ifra. Hadde jeg det?

    SvarSlett