mandag 7. desember 2009

1 dag igjen til eksamensinnlevering..

Og jeg skjelver bare av tanken. Nå er den ferdig printet ut og jeg er ikke fornøyd med den i det hele tatt, men det er jeg jo aldri med noen og det har jo faktisk gått greit så langt! Den skal leveres før klokken 14 imorgen så da er det bare å stå på og få den unna..

Skal på møte med den nye jobben min imorgen også! Blir spennende å se hva som møter meg der :) Grugleder meg litt egentlig!

Flere julegaver er i boks og det samme er nye vintersko til mor :) Har vel hatt det for godt en stund og ikke tenkt på vintersko (har jo barnehagesko, men ikke hverdagssko) fordi jeg rett og slett kjører bil til jobb. Men nå er det andre boller.. Mannen skal jo ha resten av min perm (jan-feb) og sin egen (6 uker) og dermed må jeg kjøpe meg et månedskort og ta til takke med kollektiv og da må jeg gå til stasjonen hver dag og det kan være veeeldig kaldt... Godt å være forbered ja :) Fine skoa!

Nå kjenner jeg at vi trenger en turn i kjelleren igjen - komme litt videre.. Får vel brette opp arma og ta en ryddesjau igjen slik at det er enda mer klart til å rives det som rives skal. (Også må jeg vel snart spørre gubben pent om han ikke kan ta en dag eller to der nede og liste ferdig) Vil gjerne flytte ned og ta i bruk der nede jeg (og la barna få et eget rom hver)

Nuh, er det snart nattinatt :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar