lørdag 5. desember 2009

Så var det lørdag.

Jepp, det var det :) hehe..
Viktig å vite hvilken dag det er ja, man blir jo så surrete av å gå hjemme hele tiden så da glemmer man jo hvilken dag det er :) Også er det jo dette med at man faktisk ikke sover om natten heller, da er det jammen ikke lett å følge med!
Lillebror sover stadig like lite på natten dvs ca 1 time mellom hver oppvåkning og hver gang han våkner er det hyling ihvertfall en 1/2 time før vi får roet han ned. Den nye strategien er å ikke ta han opp, bare legge han ned (han reiser seg opp) med smokk og kos og håpe han faller til ro. For han blir like forbanna sinna når vi plukker han opp også. Lurer litt på å stikke av en natt snart jeg, så jeg kan soooove - jeg lengter etter en natts søvn *sukk*

Igår hentet vi den nye flotte bilen vår (som det er bilde av lenger ned her) og gjett om det er en mann i huset som er rimelig fornøyd! Skal ikke si meg uenig med han, fy søren så digg med en nesten splitter ny bil :)
Blue ray spiller har han også kjøpt, for det trengte vi! Jaja, sånn rett før jul bruker han opp de mulighetene folk har på å kjøpe noe til han.. Men jeg har en plan som jeg tror blir bra :) hihi..

Idag har jeg skrevet nesten helt ferdig eksamensoppgaven min *flink*. Skal se over og se om jeg kan putte inn bittelitt mer fag, men jeg har bare 200 ord til å gå på, så det er ikke store greiene som får plass. Men meget fornøyd med det altså! Godt med alt som er gjort, da er det bare resten igjen..

Imorgen er det pepperkakebaking og julekort bilder som står på programmet, det er snø og perfekt til et julekort! Så da blir det å fikse kort og bilder til uka og få de i posten. Jepp, det blir en travel uke..

Så forresten filmen Engler og Demoner igår! Fantastisk bra film, anbefales å se :) Istid 3 idag - gleder meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar