søndag 6. desember 2009

Man skal kjenne at man lever!

Tror det er mottoet til lillemann om dagen!
Og natten? joda, den foreløp som vanlig den med en hel drøss med oppvåkninger, men inatt så gikk det faktisk et par timer mer mellom hver! Og han var lettere å roe, bare gi smokk så sovnet han igjen. Går det mot bedre tider nå da tro?

Oppgaven min tror jeg er ferdig! Hurra? Men som alltid er jeg misfornøyd med det jeg har skrevet og kommer ikke til å ære fornøyd før karakteren viser det. Da er det bare å begynne på den neste som skal leveres  i uke 4. Et evig mas med denne skolen, men kjekt å være student fordet. Liker egentlig å lære mer om ting og lese (kunne vært foruten alle disse oppgaven som skal leveres da).

Dagen idag har vi kosa oss masse! Bakt pepperkaker, handlet noen julegaver (mor måtte ut å teste bilen) og hatt middagsgjester - et vennepar som det er lenge siden vi har sett. Kjempekoselig!! Må gjentas :)
Nå er jeg sliten, mett og kjenner jeg er ganske tom i hodet, men jeg sitter likevel og tenker litt på denne nye oppgaven (flink student). Får se om jeg får skrevet noe fornuftig eller om det blir bloggsurfing istedenfor :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar