fredag 11. desember 2009

Phu, en runde med omganssyke hos oss..

Ja, for vi slapp nok ikke unna denne runden heller ("alle" rundt oss har hatt besøk). Kjente jeg var uggen, svimmel og småkvalm igår kveld og magen begynte å rumle - noe var i gjære.. Men den som først spydde det var lillesnupp, men jeg var like bak. Så inatt har vi spydd om hverandre og mannen har løpt mellom snupp og lillebror (som fant ut at å sove var tull mellom 1 og 5). Stakars mann som ikke sovnet før klokken var 5.30 og var kjempesliten.
Heldigvis var formen min ganske ok når poden ville opp 8.30 så da fikk jeg somlet meg opp med ungene mens mannen fikk sove bittelitt. Lot han ligge til nesten 12 og innimellom der tok også lillebror en dupp og jeg slumret sofa mens storesøster så på tv.

Har vært mye slumring på sofa idag ja :) Vi er slitne alle sammen og jeg håper nå at lillebror snart kan sove ordentlig om natten for jeg er litt på kanten når det gjelder nattesøvn. Begynner å bli en smule desperat jeg altså... WTD?

Nå er gubben på julebord med mc-klubben og jeg har endelig fått lagt de søte små en etter en og nå er det potetgull og sofa som gjelder :) Deilig med litt egentid nå etter en sånn sjau..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar