fredag 4. desember 2009

Ny bil idag ;)

Jepp, idag er dagen! Idag får vi endelig den etterlengtende bilen! Ble en liten forsinkelse i klargjøringen på onsdag også sprekker frontruta (mulig en steinsprutskade som sprakk når bilen ble satt inn i varmen) og dermed måtte jo den byttes, men idag er den klar og idag kan vi endelig kvitte oss med den andre bilen!! Hurra!!

Jeg er trøtt, trøtt og mer trøtt og sliten i hodet.. Lillebror har lakenskrekk om natten og holder det gående med skriking en evighet hver natt!!!! Ikke bare gråter, men skriker... Lurer på hva det egentlig er jeg!?

Nå må jeg ta meg selv i nakken kjenner jeg. Det er en haug med ting som MÅ gjøres før helgen er omme og det er: ta julekortbilde, handle inn julekort ark og skrive ferdig oppgaven min. Neste uke skal jeg være ferdig med julegaver og julekort, så er det tid for julevasken her i huset :) Gleder meg til jul nå, den er så stille, koselig og minnerik!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar