mandag 21. desember 2009

En stressende førjulstid :)

Har forsømt denne bloggen de siste dagene, men det er med god grunn. Jeg har handlet inn resten av gavene som manglet, vasket litt hus og kost meg med min lille familie!
Bildene jeg bestilte har kommet, så jeg er reddet! Alt er nå i boks og jeg har senket skuldrene og bedriver bare koseting :)

Vi har kosa oss med å bake pepperkakehus (vel, satt sammet et ferdighus ihvertfall) og overpyntet det med nonstop, seigmenn og diverse kakepynt. Også har vi rulla marsipan. Farget i ymse farger og dyppet i sjokolade og noen fikk til og med kakedryss på seg! Koselig å sitte sammen sånn og bare kose oss!

Nå er vi inne i den siste uken før jul og jeg kjenner at julefreden kan senke seg over oss når som helst, vel jeg ønsker vel å rekke litt mer vasking og handle inn et jueltre først da :) Pakkene er pakket inn og klar for utkjøring. snuppa skal klippes idag og jeg tror jammen meg juleantrekket til de fleste er klare. (klarer ikke helt å bestemme meg om jeg vil ha et sånt sett med bukse og vest til lillebror, men skal en tur på senteret og se om det har flere igjen i hans størrelse ihvertfall). Så må jeg vel til pers og stryke noen klær også tenker jeg..  Og innen jeg er ferdig med vasking, handling, pynting og stryking kommer nok juleaften snikende :)

Ellers intet nytt å melde.. Nå skal jeg betale årets siste regninger (fohåpentligvis) og kose meg med stillheten så lenge den varer (lillebror tar seg en dupp)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar