onsdag 16. desember 2009

Dagen idag.

Så var det dagen idag... En travel dag...

Først levering i barnehage, til legen med urinprøve (fikk utelukket uvi hos snupp) også på senteret og handle ferdig julegaver. Fikk handlet ferdig ganske mange før mamma ringte og lurte på om jeg ikke kunne kjøre henne på sykehuset, ble helt satt ut jeg...
Mamma har MS og idag har hun hatt et anfall (også kalt en sjub(?) ) og trengte og komme inn på Nevrologisk for en undersøkelse og utredning. Er ikke alvorlig, men krever en innleggelse for observasjon. Er litt usikker på hvordan dette anfallet er, må nok google litt tenker jeg.

Mangler fortsatt et par julegaver, men nå tror jeg at jeg er i boks med de aller fleste. Ifølge den lille oversikten jeg (ikke) har mangler jeg en liten ting til bestefar og svigerfar. Har bestilt bilder til noen og håper de rekker frem til jul, men er usikker på den altså... Julekortene er ihvertfall i boks og de som skal sendes går i posten imorgen (enda en ting å krysse av på listen)

Da er det vasking og litt mer baking og kos som er igjen på listen før julaften står på trammen. Gleder meg til lille julaften og trepynting det er så koselig når treet står der med stjernen i toppen!

Lillebror har fått sin 3 tann og enda en er på vei :) La merke til at den var kommet frem igår! Så urolige netter har ingen sammenheng med disse tennne på denne gutten ihvertfall :) Og by the way - han sover!!! Han våknet inatt 1 gang i 2.30 tiden og fikk pupp kl 6 før han sov til 8.30! Luksus!!!! Nå er neste steg å nattavvenne helt siden jeg begynner å jobbe om 3 (!!!!!!!!!!) uker *gulp*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar