mandag 28. desember 2009

Brrr... kaldt!

Med -10 (og mer) ute er det kaldt både inne og ute på morgenen og vi priser oss lykkelige over å ha en peis i stua! Så sykt digg å kjenne varmen som sniker seg inn i kroppen og varmer :)

Vi har vært ute mye idag alle sammen og det var jammen meg friskt! Først tok vi en runde rundt i nabolaget sammen med svigers mens snupp ble dratt på akebrett og mini sov luren sin. Synes det var i overkant kaldt å loffe rundt idag og kjente at fingre og tær ikke likte det lave tempoet.. Må ha litt fart når det er kaldt.. Ble en kako når vi kom oss inn i varmen igjen.
Så tok jeg med ungene på senteret. Ikke veldig smart i disse tider, men jeg var nødt til det for jeg skulle høre med ei venninne som jobber der ang blomster til begravelsen. Hun er en dyktig blomsterdekoratør og jeg vet hva hun representerer. Kanskje derfor jeg klarte å overtale mamma og pappa til å velge noen andre enn begravelsesbyrået.. hehe.. Ble blomster for 1700 kroner fra meg og mine, mamma og pappa og bror, så det blir nok flott! Bisettelsen (han skal kremeres) er tirsdag 5 januar kl 12.

Snuppa hadde med seg noen penger på senteret for jeg hadde lovet henne at hun skulle få kjøpe seg en glitterstrømpebukse for de (500), men vi kom ut fra h&m med MYE mer enn bare strømebukse *fnis* Ble 2 trøyer med truser, 3 gensere, 1 bolero, 1 strømpebukse, 1 hårbøyle, 1 turndrakt og en pysj. Kan jo si at det ble litt mer enn 500 kroner da :) Var det noen som nevnte jenter og shopping? hehe..
En koselig tur med begge barna for de koser seg sånn når vi er ute og farter. Kjørte tog hjem etter snuppas ønske og gikk hjem. Tar ca 20 minutter å gå fra stasjonen, men vi brukte vel ihvertfall 30 og det var grisetungt å dytte vogn med ståbrett nå + kaaaaldt! Men gjør det mer enn gjerne igjen :)

Nå er engelebarna matet, badet, pusset tenner på og lest for og de sover søtt i sengene sine :) Mor har egentid for far har kveldsvakter nå tre dager på rad :) Men sitter å gremmes etter all denn godisdyttingen som jula fører til og kjenner jeg trenger en tur på Sats. Imorgen tror jeg!

Må bare nevne i en liten setning at minstemann sov natten igjennom inatt *hurra* og trenden med bedre netter ser ut som den holder :) Også sitter lille skjønningen og klapper for alt. Herlig med det gliset som virkelig utstråler sjarme og glede over å klare ting (som å klatre opp i storesøsters seng)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar