tirsdag 22. desember 2009

God formiddag!

Endelig litt tid til å sette seg ned og skrible noen ord..
Etter en travel morgen (begynte med at vi prøver å nattavvenne mini siden han har en uvane med å våkne i 5 tiden, så det var litt leven mellom 5 og 6) siden vi ikke stod opp før kl 9! Og jeg skulle rekke verksted med bilen kl 10 og levere i barnehagen først *gulp* Hvordan rekker man det når man er alene med 2 barn?! No problem for supermamma hehe... Begynner å bli vant med å håndtere de 2 små alene nå og rutiner på morgenen er alfa omega :)

Bilen var det ikke noe galt med heldigivis. Skulle inn å sjekke hjulstillingen/avbalansere hjulene pga risting på rattet, men de fant ingenting. Mulig det kunne være noe slaps som hadde fryst seg fast i innerfelgen eller noe. De avbalanserte nå disse hjulene uansett da :)

Lillemann er en skikkelig skrue om dagen :) Han rusler rundt og er en skikkelig sjarmør. Jeg tror nesten han kunne sjarmert en gråstein om han ville! Han elsker å få gå fritt rundt på nye steder og leke med andre barn. Han er veldig glad i å være med i barnehagen og levere/hente. Da stikker han så fort jeg har satt han ned på gulvet og da finner jeg han ofte i full gang med å leke eller titte på noen barn, så søt da :) Og siden han sover mye bedre er mamma mer glad i gutten sin :) hehe..

Idag er det julegaveutlevering som står på planen, ihvertfall noen. Skal en tur innom mormor og bestefar og hente julepølser som bestefar har laget og levere fra meg noen julegaver.
Snuppa var herlig igår når jeg sa vi skulle dit med julegaver til oldemor og oldefar da hun plutselig utbryter: Hva med Lax da? Har vi ikke pakke til Lax? (hunden). Jeg svarer at det har vi ikke, da får jeg bare beskjed om at vi måtte kjøpe et hundebein og pakke inn til han og det måtte vi gjøre før vi dro opp. herlig uttalelse fra en skjønn 3 åring!

Da er koppen tom og jeg må vel få pakket inn de siste små tingene som mangler :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar