lørdag 26. desember 2009

Himmelen har fått enda en ny stjerne idag...

Fine dager i julen ble erstattet med triste nyheter idag, Bestefar er død.
Han sovnet inn på sykehjemmet idag 10.30, fort og smertefritt. Han har vært en svekket mann en god stund og vi har egentlig ventet på det, men samtidig er det man venter på ikke noe man virkelig kan forberede seg på likevel...

Snøkaos på Østlandet er det også, så mannen har vært ute i 3 timer og måkt snø idag! Og det sammen med naboen som vi deler oppkjørsel med!!!! Det må da minst ha kommet en meter? Må få tatt et bilde av den ladningen som ligger på rekkeverket på vår veranda, den illustrer mengden som har falt det siste døgnet!

Koselig med besøk idag av lekekompiser :) Snupp fikk vist frem lekene sine og fått litt energi ut av systemet! Det er mye energi som lagres i en 3 årings kropp når man ikke kan få utløp for den i barnehagen :)

Ettermiddagen er tilbrakt med mamma og pappa. Er usikker på hvordan pappa takler at hans far er borte. Han har hatt et veldig tungt år med stress, sykdom og dødsfall. Stakkars gode pappa'n min!!!! Fikk i de litt middag og ungene tok tankene bort littegrann. Også kom onkelen til pappa innom også for å snakke litt. På mandag får vi vite mer om hva som skjer videre. Blir nok ingen begravelse før på nyåret tenker jeg...

Det var dagens tanker, er sliten og kjenner jeg snart skal køye :)
(Ungene sov lenge idag! Hurra! Lillebror våknet 9.30 og vekket storesøster 10!!! Også har han faktisk sovet ganske bra inatt, så jeg kjenner meg ganske mye mer uthvilt enn jeg har gjort de siste dagene.. herlig!)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar