mandag 23. november 2009

Aua munnen min og litt mindre vis..

Visdomstann 1 av 2 er ute og jeg sitter her og kjenner på den krypende smerten. eller det er jo ikke så altfor vondt, litt mer hovent og sånt trykk (dårlig forklart) og tannlegen utstyrte meg med mengder med drugs :) Så jeg skal nok få sove inatt ja!

Her kommer noen flere interiør tanker fra min side. Tenker mye på hvordan jeg vil ha det og på det at jeg ønsker å skape en helhet og harmoni i huset vårt. Det krever mye tenking og titting på blogger og nettbutikker, men begynner å få sortert tankene mine litt mer nå.

På storesøsters rom tror jeg det blir knapp plass til en romdeler, men lurer litt på en sånn kommode fra Ikea til oppbevaring og til å sette et dukkehus på, og en liten bokhylle ved siden av.



Den er i samme serien som det nattbordet jeg har sett på, så da er det bare å se om jeg klarer å skaffe et nattbord og kommode i hvitt :) Ellers står en lysekrone høyt på listen samt en genial soveseng (Ikea) som jeg tror kanskje hadde vært midt i blinken i forhold til overnattingsgjester.

Har også et par tanker om gangen, jeg ønsker meg en slik sjablong:


Og et slikt emaljeskilt til vaskerommet.



Og et slikt et på baderomsdøra:


Også lurer jeg stadig på hva jeg skal på veggene over spisetua mi og over sofaen, det er 2 rimelig tomme vegger dette her altså.. Vil gjerne ha 2 store kvadratiske bilder av ungene evt et stort og 2 små over sofaen og et speil i litt shabby stil over spisestuen, men de jeg liker koster skjorta og det vil jeg ikke betale :) hehe.

Nå skal jeg kaste i meg noen smertestillende med festlig trekant og se om jeg kan klare å ha en lang date med jon blund. Ble litt underskudd på søvn inatt da han fant ut at det gikk fint å drite i 1 tiden og i 4.30 tiden var han sint.. Brukte over en time å roe han ned, men da sov han til nesten 8 og da, men mor trenger søvn og jeg venter stadig på at han skal skjønne det han også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar