onsdag 11. november 2009

Enda en sykedag hjemme.

Herregud jeg kjeder meg!!!!!!!! Jeg er isolert hjemme med 2 små barn pga influensaen. Men nå begynner hun å bli mye bedre og krever litt mer underholdning samt at lillebror krever uhorvelig mye når vi bare er hjemme. Jeg vil uuuuut, jeg vil handle julegaver, klær til meg selv og juleting til huset!!!!!!!!!!! Jeg blir gaaaaaaaaaaaal snart...... Og det hjelper jo ikke at mannen har 12 timers skift på jobben idag og ikke er hjemme før 19.30 ikveld..

Også glemte jeg å skrive at go'klumpen var 8 måneder igår! Gratulerer til lillebror :) Det utgår å veie han akkurat nå, men skal prøve å få kommet meg dit en gang iløpet av uka (håper det ihvertfall)

Fikk masse reklame i posten igår og snuppa har gått gjennom hele toys'r us brosjyren med høye kommentarer "sånn ønsker jeg meg, sånn ønsker jeg meg" hehe.. Får se om jeg kan komme meg dit og få kjøpt en av gavene hun ønsker seg :)
Fikk også en inspirasjonskatalog fra kremmerhuset, og jeg fikk lyst på så mye derifra! Det blir nok en lilla/sølv jul i denne heimen i år :) Gleder meg til å shoppe, planlegge og pynte til jul jeg nå!
Blir også en gjøre-julekalender på oss i år! Må bare finne den kalenderen som jeg tittet på for inspirasjon! Nå gleder jeg meg til juleforberedelser med mann og barn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar