fredag 20. november 2009

fredagskveld i heimen!

Det er ryddig og rent her og leiligheten er klar for helg! Det er så deilig at det er ryddig og rent her (med noen unntak da selvfølgelig) og det er så deilig at det begynner å bli en god vane å rydde/vaske ofte. Elsker ryddig og rent hjem, da er det godt å sitte her med beina på bordet og kjenne på den herlige samvittigheten min :)

Storesøster har hatt venninnebesøk idag og kost seg storveis, med noen disputter selvfølgelig da! De har lekt, spist, badet (ja, for det måtte de jo bare), spist enda litt mer, lekt enda litt mer og sett på barnetv. Er herlig med venninner i denne alderen, de har mange morsomme samtaler seg i mellom. Enda morsommere er det jo nå at lillebror er overalt og "plager" de ved å følge etter de og ta tingene/rote til.. Han er nå skjønn den lille gutten da!

Nå tror jeg det snart kommer flere tenner også på den lille karen. Han har hatt vesentlig dårlige matlyst enn han vanligvis pleier, sikler, gulper og driter langt oppetter ryggen *nice*
Har jeg forresten skrevet at jeg veide karen på onsdag? hmm... Jaja, han veier ihvertfall 8540 gram og er nuh 69 cm over bakken. (og den lille knotten vil aller helst gå.. merkelig kar). Nå var hun helsestasjonsdama mer fornøyd med lengden (2 cm på en mnd) og det var jaggu meg best for'a...

Da er det tid for et glass vin og litt snacks kjenner jeg, har jammen meg fortjent det ja :)
(har skrevet litt på oppgaven min idag også - flink jente)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar