torsdag 12. november 2009

Svinet har forlatt heimen!

Da ser det ut som vi endelig har blitt kvitt svineriet for denne gangen! Snuppa er endelig i bedre form og spiser mat, ikke minst! Og mor har endelig kommet seg en tur ut... hehe..
Må nevne at snuppa sov til 10 idag også! var oppe med poden i 8 tiden etter å ha drøyd det lengst mulig. Men ingen lyd fra soverommet hennes enda lillebror satt og hylte begeistret for frokosten sin (er det vanlig å juble sånn over mat tro?)

Ble en togtur idag etter veslas ønske. Skulle til Strømmen, men satt oss på toget til Oslo vi :) Så da ble det Oslo city og is og shopping der istedenfor på strømmen gitt! Fikk shoppet endel av det jeg hadde lyst på, på kremmehuset, skal ta bilder når jeg får det frem :) Har snikprøvd det på bordet, men det skal liksom ikke frem før julepynten kommer da :) Har satt frem 2 av lysestakene ihvertfall med noen skikkelig skjeve og gamle lys. Det minner meg på at jeg må kjøpe meg hvite lange lys! (og et par staker til for de var superfine)

Huset er vasket og mor skal nå snike på noen nettbutikker og kanskje svi av noen kroner til på stæsj som jeg ønsker meg til hjemmet :) Blitt helt hekta på interiør om dagen og har nå nesten planlagt hele kåken ferdig. Gleder meg til sette ut ideene mine fra papir til real life!

Ha en fin kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar