lørdag 7. november 2009

Lørdagskveld i stua.

Sitter å titter litt rundt på nett og kommer over så mange fine bygge/interiør blogger *sukk* Vil så gjerne bygge et eget hus med en egen stil, men vet ikke helt hvilken stil jeg er jeg.. Det finnes så mye fint :) Har skjønt at det er på loppis man finner godsakene og det rådet kommer jeg nok til å følge ja! Mor skal på loppisjakt når det kommer et loppis i nærheten! hehe..

Var innom messa igår og kom over denne standen med nettbutikken www.vakkerthjem.no. De hadde så mye vakkert! Synes den chabby chic stilen er veldig fin men liker å blande inn litt mer moderne linjer og er veldig fan av less is more om dagen. Når den tid kommer at vi endelig er ferdig med oppussingen skal alt bort! (ikke helt alt, men alt som er overflødig skal bort).
Drømmer meg bort kjenner jeg :) Men så fort mannen er ferdig med å skrive hovedoppgaven sin er det endelig kjelleren sin tur igjen! Jeg tenkte meg ned en tur iløpet av uka og montere opp resten av garderobeskapene så det er klart for skyvedørene når de kommer :)

Ellers en stille og rolig helg her i heimen. Har hatt litt kjærstetid og storesøster er på hytta med oldeforeldrene sine. Deilig med bare et barn kjenner jeg! Den minste har vært mer enn en håndfull idag.. Han har vært survete og klengete i hele dag og ikke sovet så mye. Jeg hadde store planer om husvask mens han skulle sove, men jeg kom ikke så langt som jeg hadde tenkt..

Har ihvertfall trent idag også og fått gjort unna husvasken for andre gang denne uka! Begynner å bli god på dette med orden og vask i huset. 10 minutter hver kveld holder stort sett og det er så digg når man kan sette seg ned med god samvittighet for at man har gjort en god jobb :) hihi..

Nå skal jeg se om jeg kan fikse litt på layouten her, kanskje jeg kan lage den litt mer fancy?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar