tirsdag 24. november 2009

Sitter her og slapper av

Er så sliten og trøtt jeg. Kanskje ikke rart når hodet mitt er fullt av interiør ideer og jeg ikke klarer å stenge alle nye tanker ute.. Jeg var jo egentlig stuptrøtt igår og la meg tidlig (22.30), men lå å tenkte og tenkte og tenkte og hørte på lyder fra lillemann også en tur opp å tisse med storesøster i 1 tiden. Da var smertestillende uten av kroppen og jeg kjente at det var ubehalgelig, men sovnet likevel etterpå for så å våkne av en illsint liten pjokk kl 5.. aaaargh... Litt melk gjær sikkert susen tenkte jeg, men akk nei.. Sov vel en 1/2 time for så å være våken frem til 7 og da begynte storesøster også for hun hadde nemlig en buse (!!!) i nesa som hun ikke fikk ut.. Fikk nå lagt lillebror til slutt, men da kom mannen hjem fra nattevakt og storesøster stod opp.. Og lillebror sov hele 15 minutter... blæææh! (en bitteliten utblåsning)

Leverte litt seint i barnehagen og dro rett på Ikea. Jeg har jo som mål å sette i sammen denne stua mest mulig før den 1 desember. Altså må jeg utforske markedet og kjøpe det lille jeg trenger. Så nå er enda en ramme innkjøpt (skal ha et til hver av barna) og jeg tittet litt på speil, men falt ikke for noen av de. Må vel titte enda litt mer rundt tror jeg (var det skeidar som hadde et fint et tro?). Fikk kjøpt inn en haug med telys og kronelys, så ikveld skal jeg kose meg med masse tente lys, et ryddig hjem og kanskje bla litt i ei skolebok..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar