torsdag 26. november 2009

Sliten og lei idag..

"tanna" verker, det er jo ingen tann for den er jo borte men likevel er det ømt, "stølt" og vondt. Måtte krype til korset og stappe i meg noe smertestillende nå for å kunne sitte oppreist og komme meg gjennom resten av kvelden. Håper det snart går over jeg nå, litt lei av aua i munnen min.

Dagens stunt fra mannens side:


Denne her har vi sagt vi skal ha.. Blir skikkelig gjeldslaver, men gud å digg det skal bli med en bil som verken trenger det ene eller det andre hele tiden. Bilen vi har idag er den samme typen (Ford mondeo), men dog noen år eldre. Den vi har trenger servicer og reprasjoner og påkostninger vi ikke har veldig lyst til å ta nå så derfor har nå mannen bestemt (ja, jeg var jo ikke helt uenig da) at vi imorgen skal skrive under kontrakt på denne bilen: Ford Mondeo titanium 2008. Spennende!

I helgen blir det adventspynting i heimen! Imorgen skal jeg rydde og vaske og lørdag kveld kommer pynten frem mens barna sover og mannen er på byen med en kompis. Elsker å dille alene så da passer det fint at mannen skal ut en tur :) Gleder meg til å se om det blir like fint som oppi hodet mitt :) 
Søndag skal vi først på juletrefest på jobben til mormor også skal jeg se julegate-tenningen i Lillestrøm. Synes det er så koselig at man samles og ser på at det tennes jeg og ønsker at det skal være en tradisjon i vår familie så lenge vi kan!

Julekalender er kjøpt inn og lommene på den skal fylles med spennede aktiviteter og småting, så julen kommer ikke som en overraskelse her i år :) Nå mangler det bare å få kjøpt inn julegavene jeg har tenkt og bestille det som må bestilles. Så da tror jeg at desember skal bli en riktig så flott førjulstid med tid til kos med familien :) (det er lov å håpe ihvertfall)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar